ТТВ
ТТВ

Унитед Аирлинес представља премиум Црафтхоусе коктеле на домаћим летовима, подижући искуство летења уз луксузна пића Јамес Беард-а награђиваног миксолога

Среда, март КСНУМКС, КСНУМКС

Јунајтед ерлајнс је направио револуционарни потез да унапреди своје искуство на броду понудом конзервирани коктели квалитета у бару на изаберите домаћи летови. Ова нова услуга, сарадња са Црафтхоусе Цоцктаилс, означава прво увођење авиокомпаније конзервирани коктели на домаћим рутама. Ова нова понуда доноси врхунска жестока пића висококвалитетни састојци до неба, пружајући путницима а луксузна, згодна опција да уживају у својим омиљеним коктелима током својих летова.

Нова пића су направљена од Цхарлес Јолије Џејмс Беард награђен миксолог и признати светски шампион бармена. Његова креација, Црафтхоусе Цоцктаилс, користи исте висококвалитетне састојке које користи иза шанка, нудећи путницима да пробају врхунска израда коктела док лети.

Премиум коктели сада доступни за Унитед Травелерс

Унитед'с домаћи летови сада функција Црафтхоусе Цоцктаилс, укључујући и новопокренуту Еспрессо Мартини, Маи Таи, Моонлигхтери популарна Даикуири од ананаса. Ови коктели су доступни на летовима који су 300 миља или више у трајању, уз одабрана пића која се нуде и на летовима између континенталне САД Хаваји. Нова пића су доступна ласкав путницима који лете Унитед Бусинесс® Унитед Фирст. За путнике у Унитед Ецономи®, ови висококвалитетни коктели се могу купити за $12.

Ови пажљиво направљени коктели су без вештачких заслађивача, боја и конзерванса, за путнике који дају предност природним састојцима док лете. Поред тога, они су без глутена, додатно повећавајући њихову привлачност за широк спектар путника.

Црафтхоусе Цоцктаилс и Унитед: Партнерство за врхунску услугу летења

Увођење ових врхунски конзервирани коктели је значајан корак за Унитед Аирлинес у трансформацији искуства са пићем у лету. Сарадња авио-компаније са Црафтхоусе Цоцктаилс има за циљ да понуди путницима префињену опцију која је у складу са тренутним трендови у индустрији пића. Аарон МцМиллан, Генерални директор угоститељских програма Унитед-а, изразио је понос на партнерство са Црафтхоусе Цоцктаилс, наглашавајући улогу локалних предузећа у испоруци високог квалитета, опције летења у тренду. Он је нагласио да су нове понуде из Црафтхоусе Цоцктаилс побољшало би целокупно искуство путовања, додајући додир луксуз у службу Јунајтеда.

за Унитед Аирлинес, Увод у врхунски коктели у лету долази у време када путници траже персонализованија, врхунска искуства. МцМиллан је поменуо: „Ови коктели су озбиљно добри – укусни и квалитетни – и од локалног Чикаго компанија, на коју смо заиста поносни.” Ово је знак важности сарадње са локалним брендовима како бисмо понудили јединствене, аутентичан искуства током путовања.

Глобални утицај на путнике и туризам

Увод у Црафтхоусе Цоцктаилс on Унитед Аирлинес летови представљају значајан помак у авио индустрији, ону која је у складу са растућим потражња за луксузом иновативна искуства у ваздушном саобраћају. За туризам, овај потез би могао да подстакне више путника да траже авио компаније које нуде премиум услуге, што доводи до повећане потражње за луксузно путовање авионом опције.

Ова сарадња би такође могла утицати на друге авио-компаније надоградите своју понуду летења, постављајући нови стандард за услуге у туристичкој индустрији. Како авио-компаније настављају да се разликују кроз префињенија и јединствена искуства, путници могу очекивати више разноврсност и иновативност у услугама хране и пића у авиону.

за пословни путници луксузни туризам ентузијасти, способност уживања а премиум коктел током лета могу постати кључни део њиховог укупног искуства путовања, сигнализирајући да чак и кратки домаћи летови могу пружити узвишена искуства. Доступност ових висококвалитетних пића могла би задовољити растући сегмент путници жељни искуства који своје летове посматрају као продужетак свог животног стила, а не само као начин превоза.

Стратешка сарадња за будућност путовања

Партнерство између Црафтхоусе Цоцктаилс Унитед Аирлинес истиче растући тренд у индустрији путовања и туризма: мешање гостопримство и путовања. Овај помак ка понуди врхунска искуства одражава фокус индустрије на пружање услуга богатим путницима који цене луксуз, удобност и квалитет.

Како путовање авионом постаје све конкурентније, авио-компаније траже иновативне начине да побољшају искуство путника. Нуђењем врхунска пића израдио ан награђивани миксолог, Унитед Аирлинес се издваја од других превозника, апелујући на путнике који траже више префињено, узвишено путовање. Партнерство са Црафтхоусе Цоцктаилс служи као пример како сарадња са реномираним брендовима може побољшати корисничко искуство и створити незаборавне тренутке, чак и на КСНУМКС стопала.

Гледање унапред: Будућност оброка и пића у авиону

Успех овога понуда коктела потенцијално би могао отворити пут будућим иновацијама у оброцима у авиону. Авио-компаније би могле наставити да сарађују са луксузни брендови да обезбеди ексклузивно храна и пиће опције које задовољавају премиум путници. Ово би могло довести до а нова ера обедовања у авиону, где се лече путници гурманска јела, занатска пића, i drugi врхунске услуге који одражавају њихове укусе и склоности.

за туризам, утицај ће вероватно бити позитиван, јер путнике који траже луксуз и јединствена искуства привлаче авио компаније које нуде врхунске услуге. Ово би могло додатно учврстити важност путовања као искуства само по себи, а не само као средства да се дође до одредишта.

За путнике који планирају свој следећи лет, могућност уживања у врхунском коктелу као што је Еспрессо Мартини or Маи Таи док би летење могло побољшати њихово путовање, чинећи путовање авионом више као луксузно искуство, а не само као део путовања.

Закључак: Нови стандард за ваздушна путовања

Увођење Унитед Аирлинес-а о Црафтхоусе Цоцктаилс на изаберите домаћи летови означава кључни тренутак у авио-компанији и туристичкој индустрији. Нуђењем врхунски коктели готови за пиће, авиокомпанија се усклађује са глобалним трендом ка луксуз, квалитет и иновативност у ваздушном саобраћају. Ова нова понуда ће вероватно утицати на друге авио-компаније да унапреде своје услуге у авиону, што ће довести до персонализованијег и луксузнијег искуства путовања за путнике.

за туризам професионалцима и путницима, овај потез сигнализира промену на путу луксузно путовање авионом биће дефинисано у годинама које долазе. Јасно је да искуство у лету постаје једнако важно као и дестинација, а авио-компаније примећују растућу потражњу за премиум опције путовања.

Подели:

Претплатите се на наше билтене

Релатед Поруке

Коментари:

Ostavite komentar

Ваша емаил адреса неће бити објављена. Obavezna polja su označena *

Одаберите језик

ПАРТНЕРИ

ат-ТТВ

Претплатите се на наше билтене

Желим да примам вести о путовањима и обавештења о трговинским догађајима од Travel And Tour World. Прочитао сам Travel And Tour World'sОбавештење о приватности.

РЕГИОНАЛНЕ ВЕСТИ

Европа

Америка

Блиски исток

Азија