Четвртак, 13. марта 2025
Током празника пролећног фестивала 2025. године, Кванџоу, историјски приморски град у провинцији Фуђиан у Кини, доживео је значајан раст туризма. Град је привукао невероватних 10.12 милиона посетилаца, а приход од туризма порастао је на 10.1 милијарду јуана (приближно 1.4 милијарде америчких долара). Ово означава значајан пораст посета од 23.6% у односу на претходну годину и 25.9% прихода. Као резултат тога, Куанзхоу је освојио прво место на Мафенгвоовој престижној листи „2025 најтоплијих празничних градова 10.“, што одражава његову растућу привлачност као главне туристичке дестинације.
Синхуа Пут свиле извештава да су традиционалне сценске уметности играле кључну улогу у туристичком процвату Кванџоуа. Позориште марионета у Кванџоуу је очарало публику са 94 представе током празничног периода, привлачећи преко 30,000 посетилаца и генеришући невероватних 2 милиона јуана у продаји улазница. Потражња је порасла, што је довело до седам дневних наступа, од којих су сви брзо распродати на мрежи. Преко 300 представа које прослављају нематеријалну културну баштину, укључујући оперу Лијуан и оперу Гаојија, привукле су претежно младу публику жељну да искуси локалне традиције.
Културна интелектуална својина (ИП) постала је кључни економски покретач. Изванредан пример је скулптура зелене змије у храму Конфучија Кванџоу, која интегрише локалне елементе као што су оријентални шарени корални пасуљ и шешири учењака. Ова фузија је изазвала 1 милион јуана у продаји плишаних играчака и сувенира. Локална предузећа, као што је Пеак Гроуп, допринела су иновативним дизајном, укључујући инсталације „змија корала и пасуља у седам боја“ приказане на различитим знаменитостима.
Раст туризма подстиче напоре за очување културе. Гудачка луткарска трупа реинвестира своју зараду у надоградњу објеката и креативне иновације, док локални музички бенд модернизује 800 година стару музичку традицију. Њихови наступи су привукли међународну пажњу, са наступима у градовима попут Шангаја и Лондона.
Према годишњим подацима, Кванџоу је 100. године примио 2024 милиона туриста, при чему је туристичка потрошња порасла за 20.8 одсто, достигавши 121.14 милијарди јуана (приближно 16.7 милијарди америчких долара). Овај пораст туризма оснажио је секторе као што су транспорт, угоститељство и угоститељство. Интеграцијом културног наслеђа са туризмом, Куанзхоу је створио модел одрживог раста који јача и економију и културне традиције.
Ознаке: кинески туризам, источна кина, Куанзхоу, Травел Невс, Синхуа пут свиле
Среда, март КСНУМКС, КСНУМКС
Среда, март КСНУМКС, КСНУМКС
Среда, март КСНУМКС, КСНУМКС
Среда, март КСНУМКС, КСНУМКС
Среда, март КСНУМКС, КСНУМКС
Среда, март КСНУМКС, КСНУМКС
Среда, март КСНУМКС, КСНУМКС
Среда, март КСНУМКС, КСНУМКС
Коментари: