Петак, 14. марта 2025
IТБ Берлин 2025 поново се појавио као глобална позорница за маркетинг дестинације, а Грузија, звезда у успону у међународном туризму, заузела је централно место да открије своју стратешку туристичку мапу пута за 2025. и 2026. У ексклузивном интервјуу на изложби, Ана Кекелија, шеф одељења за развој бренда, Георгиан Натионал Тоурисм Администратион на сајту Георгиан Натионал Тоурисм Администратион (Грузиан Натионал Тоурисм Администратион) маркетиншке стратегије, његове амбициозне циљеве и оно што се спрема за глобалне путнике жељне истраживања кавкаске нације.
Грузијска национална туристичка администрација, која ради у оквиру Министарства економије Грузије, предводи опсежну глобалну кампању за позиционирање Грузије као врхунске дестинације за међународна путовања и истраживања. Према речима Ане Кекелије, стратешке иницијативе су усклађене са широм економском визијом Грузије и имају за циљ да се укључе у различита глобална тржишта уз промоцију богатог културног, природног и гастрономског наслеђа земље.
Размишљајући о искуству Грузије на ИТБ Берлин 2025, Ана Кекелија, шеф одељења за развој бренда, Грузијска национална туристичка администрација приметила је енергичан замах догађаја. „Веома је заузето, као и увек“, приметила је. Она је подсетила на тренутак поноса Грузије као званичног домаћина ИТБ Берлина пре две године, што је драматично подигло међународни профил земље.
Улога домаћина 2023. довела је Грузију у центар пажње спектакуларном церемонијом отварања са традиционалном музиком, гастрономијом и културним наступима. Ова изложеност изазвала је приметан пораст у туризму, посебно из Немачке, при чему се ова земља сада налази међу 10 највећих тржишта Грузије из Европе.
ГНТА је ставила свој циљ на коришћење интегрисаних маркетиншких активности и партнерстава како би наставила да привлачи различите сегменте путника у 2025. Ана Кекелија, шеф одељења за развој бренда, Грузијска национална туристичка администрација истакла је туризам у природи, авантуристичка путовања, гастрономију и културна истраживања као основне стубове туризма Грузије. Ови јединствени продајни предлози се стратешки промовишу на више континената.
Да би ово извршила, Грузија планира да ангажује специјализоване Б2Ц и Б2Б маркетиншке агенције, укључујући и наменску агенцију у Немачкој, како би побољшала видљивост широм Европе и суседних тржишта.
Маркетиншка стратегија туризма Грузије за период 2025–2026. фокусира се на диверсификацију тржишта. Док традиционална европска тржишта попут Немачке, Пољске и Израела остају приоритет, ГНТА агресивно циља на тржишта у развоју као што су:
Кекелиа је нагласио: „Циљ нам је да диверзификујемо наша тржишта и привучемо путнике из целог света. Грузија нуди понешто за сваку врсту путника — од културног наслеђа до авантуре на отвореном.“
Да би додатно подржала своју туристичку стратегију, Грузија проширује своју мрежу ваздушног повезивања. Почевши од краја марта до почетка априла 2025., и Бритисх Аирваис и ЕасиЈет ће започети директне летове из Уједињеног Краљевства за Грузију, подстичући долазни туризам са тржишта Уједињеног Краљевства.
Овај потез допуњује постојеће директне руте из Немачке и других европских земаља, чинећи Грузију приступачнијом и привлачнијом за путнике који планирају кратке одморе, културна истраживања или авантуристичка путовања.
Још један критичан аспект грузијског туристичког плана је диверзификација регионалних производа заснована на интересима тржишта. Грузијска национална туристичка администрација усваја прилагођени приступ туристичкој промоцији, схватајући да се различити региони Грузије привлаче различитим изворним тржиштима.
„За земље Залива прилагођавамо понуде тако да одговарају њиховим жељама. Насупрот томе, за Европу, ми стављамо нагласак на природу, авантуру и културна искуства“, рекао је Кекелија.
Ова стратегија обезбеђује да свака кампања резонује са мотивацијом путовања на одређеним тржиштима, повећавајући вероватноћу ангажовања и посете.
Грузија брзо стиче репутацију дестинације из снова за културна путовања и импресивна истраживања. Било да се ради о пејзажима Кахетија прекривеним виноградима, снежним врховима Кавкаских планина или живописном шарму старог града Тбилисија, Грузија нуди аутентична и незаборавна искуства.
Кључни нагласци за путнике укључују:
Како се глобални трендови путовања нагињу ка смисленом истраживању, локалном наслеђу и путовањима ван утабаних стаза, Грузија је савршено позиционирана да постане водећа дестинација.
Одрживост је такође све већи фокус у развоју туризма Грузије. Иако није наглашено у интервјуу, Грузијска национална туристичка администрација се раније обавезала на развој туризма у заједници и руралне инфраструктуре, која је у складу са еколошким преференцијама путника.
Туристички одбор Грузије гради не само за 2025–2026, већ и поставља темеље за дугорочну економска и културна размена кроз туризам. Планови земље да побољшати повезаност регионалних аеродрома, промовисати мање познате дестинације и продубити партнерство са глобалним туроператорима су спремни да додатно појачају његову привлачност.
Са повећаним авио линије, стратешки маркетинг, и snažan kulturni identitet, Грузија је спремна да позове свет да истражи њену лепоту.
Читати Вести из туристичке индустрије in 104 различите регионалне платформе
Добијте нашу дневну дозу вести, тако што ћете се пријавити на наше билтене. Претплатите се ovde.
Руцни сат Травел Анд Тоур Ворлд Интервјуи ovde.
opširnije Травел Невс, Дневно упозорење о путовању, и Вести из туристичке индустрије on Травел Анд Тоур Ворлд само.
Ознаке: Георгиа тоурисм, Георгиа; Берлин, Немачка; Лондон, Глобални трендови путовања, Индија; Нев Иорк, Израел, ИТБ Берлин 2025, тбилиси, Травел Маркетинг, УК; Нев Делхи, УСА; Тел Авив
Петак, 21. марта 2025
Четвртак, 20. марта 2025
Петак, 21. марта 2025
Четвртак, 20. марта 2025
Коментари: